سازمان بازرگانی استان یزداعلام کرد:


منع انجمن‌ها و تشكل‌هاي توليدي و صنفي از افزايش خودسرانه قيمت

یزدفردا "در راستاي اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و با پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته سازمان بازرگانی ، تمامي انجمن‌ها و تشكل‌هاي صنفي و توليدي را از هر گونه افزايش خودسرانه قيمت منع كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بازرگانی به منظور نظارت و تسريع در روند اجراي بهتر اين طرح ملي، تمامي نهادها، انجمن‌ها، تشكل‌ها و واحدهاي توليدي، وارداتي و خدماتي از افزايش خودسرانه هر گونه قيمت كالا و خدمات (اعم از عمده‌فروشي و خرده‌فروشي) بدون هماهنگي با اين سازمان منع شدند.
بر اين اساس همه واحدهاي مذكور كه پيش از اين مجاز بودند در چارچوب ضوابط تعيين شده سازمان بازرگانی در صورت هر گونه تغيير قيمت نهاده‌های توليدي، راساً نسبت به تغيير قيمت اقدام نمايند. منبعد هر گونه افزايش قيمت منوط به ارائه اسناد مثبته و كسب تأييد اين سازمان است.

بنابراين اطلاعيه، هر گونه افزايش قيمت كاذب وخودسرانه كالاها و خدمات به بهانه هدفمند كردن يارانه‌ها، غير قانوني و عواقب ناشي از آن بعهده متخلف بوده و در صورت مشاهده تخلف، با واحد خاطي از طريق ابزارهاي قانوني برخورد قاطع خواهد شد.

لذا همشهریان عزیز مي‌توانند موارد تخلف را از طريق 124 ( سامانه ارتباطي بازرگاني) اطلاع، تا سريعاً مورد بررسي و رسيدگي قرار گيرد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا